Klar til at starte?

Forvandl jeres kontor til et sted, hvor trivsel og produktivitet går hånd i hånd. Kontakt os for at skabe en gladere og mere mindful arbejdsplads sammen med Let's Puzzle!

Ofte Stillede Spørgsmål

SPØRGSMÅL OM FRAGT

Hvordan fungerer fragten?

Når du bestiller et puslespil, bliver fragten opkrævet oveni produktets samlede pris. Fragten inkluderer en forudbetalt returlabel for nem tilbagelevering. Fragtprisen er 69 kr.- for hele landet (Danmark), da pakken skal sendes begge veje.

Hvorfor er fragten så dyr?

Dette er et komplekst spørgsmål, fordi vi alle er vant til gratis fragt fra Amazon og andre store virksomheder. Vi er en lille, lokalt ejet virksomhed i København, Danmark. Den anden grund til, at fragten er så dyr, er, at der er begrænsede billige fragtmuligheder, og her hos Let’s Puzzle forsøger vi altid at finde den bedste løsning for vores kunder.

Hvornår sender I min ordre?

Vi sender alle ordrer den første hverdag efter din lejeaftale (mandag til fredag).

Hvordan sender jeg puslespillet retur?

Du vil finde en returlabel i pakken, som du skal sætte ovenpå den originale forsendelseslabel, når du har færdiggjort og genpakket puslespillet. Tag derefter pakken til din nærmeste "pakkeshop" og aflever den der.

 

GENERELLE SPØRGSMÅL

Hvordan bestiller jeg?

Ligesom ved en almindelig online shoppingoplevelse: besøg vores katalog, klik på det puslespil, du ønsker at bestille, og tilføj det til kurven. Gå til kassen, fuldfør ordren, og så er det bare at vente. Der er en dedikeret tekstboks til eventuelle beskeder, forslag eller spørgsmål, du gerne vil have, at vi ser.

Hvad er inkluderet i pakken?

Produktet vil blive sendt i en papkasse med beskyttelse for at sikre, at puslespillene ikke bliver beskadiget på vej til dig. Inden i kassen vil du finde puslespillene i deres originale æsker og et instruktionsark med nogle vigtige punkter. Der vil også være et feedbackafsnit, hvor du kan fortælle os, hvad der gik godt og mindre godt.

Kan jeg afgive feedback?

Vi har allerede inkluderet en feedbackformular i pakken, som er produktorienteret (hvordan var kvaliteten af puslespillet). Vi arbejder i øjeblikket på et anmeldelsessystem, der vil være serviceorienteret (hvordan var den samlede oplevelse).

Hvor længe kan jeg beholde puslespillene?

Puslespillet skal returneres inden for 30 dage fra det øjeblik, du modtager det. Husk, at det tager et par dage for varen at nå frem til os! Vi vil altid angive returdatoen på din ordre.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg beskadiger en vare eller modtager en beskadiget?

Hvis det sker, bedes du kontakte os og give besked så hurtigt som muligt! Vi skal sikre, at alle puslespil er i perfekt stand til den næste kunde. Vi tjekker konstant at alt er i orden, og at du er tilfreds med servicen. Som angivet her, vil 25% af puslespillets detailpris blive opkrævet per manglende brik. Hvis der mangler mere end 3 brikker, vil den fulde pris for puslespillet blive opkrævet.

Hvad er jeres butikspolitikker?

Dette er vores privatlivspolitik og vores vilkår for brug. Du kan også finde dem i fodnoten.

Hvordan rengør I puslespillene?

Hvert puslespil bliver inspiceret mellem brug, og alt snavs, inklusiv hår, fjernes omhyggeligt.

Hvordan bestiller jeg Gavekort?

Gå til gavekort-siden og bestil! Du eller den person, du køber gavekortet til, vil få det på e-mail med en kod, der kan bruges på betalingsiden, når der foretages en bestilling.

Hvilke betalingsmetoder accepterer I?

Kredit- og debetkort: VISA, Mastercard. Du kan også bruge MobilePay.

Klar til at starte?

Forvandl jeres kontor til et sted, hvor trivsel og produktivitet går hånd i hånd. Kontakt os for at skabe en gladere og mere mindful arbejdsplads sammen med Let's Puzzle!